piątek, 30 czerwca 2017

Dzisiejsze nowości



Skończyły mi się ulubione maski do włosów więc wybrałam się na miasto w poszukiwaniu nowej.
Stanęłam przed półką z Biovaxami i stwierdziłam, czemu nie, dawno nie miałam, a bardzo ją lubiłam. Jednak miałam dylemat, wybrać tą co zawsze intensywnie regenerującą do włosów słabych ze skłonnością do wypadania czy może spróbować czegoś nowego.
Weszłam szybko w internet przeszukując internet i...bum! Mnóstwo pozytywnych opinii miała maska Biovax do włosów suchych i zniszczonych, "muszę ją mieć"- pomyślałam, no i mam. Już jutro zabieram się do testowania tego cuda, liczę że i u mnie się sprawdzi, w końcu na pewno nie bez powodu nazbierała tyle pozytywów.
No dobra ale ja jak to ja, wybierałam się już do kasy, modląc się by nic więcej nie wpadło mi w oko, przegrałam... Promocja, szampon Basil Element wzmacniający przeciw wypadaniu włosów z 19,90zł na 12,90zł. Ostatnio włosy wypadają mi na potęgę i są dosłownie wszędzie, tak więc także ten szampon zabrałam ze sobą do domu.





Ma cudowny świeży zapach, taki cytrusowy. Butelka też się nieźle prezentuje. Mam nadzieję, że również działanie będzie zadowalające i włosy będą w znacznie mniejszym stopniu wypadać.
Poniżej zdjęcie składu, ja na razie nie bardzo zwracam na nie uwagi, po prostu używam tego co działa na moje włosy, jednak wiem, że wśród was są osoby, które go prześwietlają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz