poniedziałek, 19 czerwca 2017

Szybki krem czekoladowy z banana



Słoneczna pogoda wreszcie wróciła jednak nagła zmiana temperatury sprawia, że źle się czuję i jedyną rzeczą na jaką mam ochotę to sen. Chciałam się jakoś rozbudzić i podnieść cukier, którego zdecydowanie mi brakowało i tak powstał krem czekoladowo-bananowy.

Banany to jedne z moich ulubionych owoców i każdy się zawsze dziwi, że jem je gdy są jeszcze zielone. Wiem, niezdrowe i te sprawy ale takie podchodzą mi najbardziej. Nie lubię miękkich i słodkich dojrzałych bananów, zdecydowanie wolę te o bardziej wytrawnym smaku.
Miałam akurat kilka w zanadrzu i postanowiłam zrobić z nich coś co zaspokoi moje pragnienie na coś słodkiego, a jednocześnie nie sprawi, że będę miała kaloryczne wyrzuty sumienia. Wtedy przyszedł mi do głowy pomysł na deser, który będzie delikatnie słodki, szybki w wykonaniu i nie będzie zawierał zbyt wielu składników.

KREM CZEKOLADOWY Z BANANA

Składniki:

-1 banan,
-2-3 łyżki ciemnego kakao,
-syrop z agawy (jeśli ktoś woli słodszą wersję),
-listki mięty do ozdoby bądź bezpośrednio do kremu


Przepis:

Wszystko razem blendujemy i cieszymy się tym wspaniałym smakiem, który zaspokoi niejedno podniebienie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz