sobota, 22 lipca 2017

Neonowelove czyli pyłki w soczystych, letnich kolorach


Kochani, przychodzę dzisiaj do was z moją nową miłością, neonowymi pyłkami Mistero Milano. Nie wiem jak wy ale ja uwielbiam takie jaskrawki, zwłaszcza latem. Jesteście ciekawi? Czytajcie dalej.
Stałam się szczęśliwą posiadaczką tych oto pyłków i powiem wam jedno, miłość od pierwszego wejrzenia. Jeśli nie macie pomysłu na manicure lub po prostu wzorki nie są waszą najmocniejszą stroną, a znudziły wam się klasyczne, jednobarwne paznokcie to będą one dla was świetnym rozwiązaniem. A może chcecie podkreślić swoją opaleniznę albo po prostu nie boicie się kolorów i lubicie od czasu do czasu zaszaleć z manicure, w takich przypadkach myślę, że również pokochacie je tak samo jak ja. Świetnie się sprawdzą u profesjonalistek w salonach jak i tych z was, które dopiero zaczynają swoją przygodę z hybrydami.

Jak używać?

Otóż aplikacja jest bardzo prosta i każdy powinien sobie z nią poradzić.
1.Wykonujemy manicure klasycznie czyli przygotowujemy płytkę, nakładamy bazę i utwardzamy w lampie.
2. Kolejnym krokiem jest nałożenie koloru i utwardzenie go.
3. Na warstwę dyspresyjną kolorowego lakieru  delikatnie wetrzyj pyłek opalizujący, nadmiar usuń szczoteczką.
4.Całość pokryj topem (pamiętaj aby dobrze zabezpieczyć brzegi), najlepiej dwukrotnie, to znacznie wydłuży trwałość manicure i utwardź w lampie.
Prawda, że proste? Teraz możesz cieszyć się pięknymi paznokciami.

Na razie zdjęcia na wzorniku, ponieważ niedawno zmieniałam manicure, a nie chcę ich nadmiernie obciążać ale po prostu musiałam się wam nimi pochwalić. Obiecuję, że wkrótce je wykorzystam na sobie i podzielę się z wami efektami.
Na wzorniku na numerach od 1-3 pyłki nałożone na neonowe lakiery, natomiast na numerze 4 na białym kolorze, co daje delikatniejszy efekt.
Ja jestem w posiadaniu kolorów:
-Pomarańczowy (na wzorniku numer 3)- Tu kupisz
-Koralowy (na wzorniku numer 2 i 4, mój ulubieniec, piękny) -Tu kupisz
-Różowy (na wzorniku numer 1), -Tu kupisz

#manicuremisteromilano





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz