wtorek, 25 kwietnia 2017

Nowy krem + olejkowy sposób na piękne paznokcie


Kolejny dzień za mną, a jak to u mnie dzień bez zakupów dniem straconym. Wchodząc do Natury po farbę do włosów, trafiłam na krem Soraya Ideal Beauty w promocyjnej cenie, który zachęcił mnie opisem, ceną i konsystencją, także na farbie zakupy się nie skończyły.
Co prawda użytkuję go dopiero od paru dni jednak myślę, że warto o nim wspomnieć. Szukałam (albo wydawało mi się, że szukam) jakiegoś fajnego kremu na dzień, który nawilży moją skórę, a jednocześnie sprawi, że moja buzia nie będzie się świeciła. Pierw co rzuciło mi się w oczy to cena, w promocji był za ok 15zł, następnie konsystencja, uwielbiam takie żelowe ciapki, choć są niestety rzadko spotykane. Ostatecznym czynnikiem skłaniającym mnie do zakupu był opis na opakowaniu, który tworzył z niego wręcz magiczny krem, a mianowicie producent obiecuje:
-efekt bibułki matującej,
-nawilżenie,
-zmatowienie,
-zamaskowanie porów,
-zatrzymanie wody w skórze do 6 godzin.


Jak same widzicie, ciężko przejść obok takiego opisu obojętnie i postanowiłam przetestować go na własnej skórze.

Moja opinia:
Myślę, że polubiliśmy się z owym kremem. Wchłania się błyskawicznie, co jest dla mnie bardzo ważne, ponieważ jeżeli nie używam jakichś kremów to tylko ze względu na to że się lepią. Wystarczy niewielka ilość by pokryć całą twarz, ładnie się rozprowadza, ma taką galaretkową konsystencję. Przyjemnie pachnie, tak delikatnie i świeżo. Nie umiem porównać tego zapachu do niczego, jednak wydaje się on być znajomy. Jeżeli chodzi o sam efekt to również jestem zadowolona, ładnie matuje choć efekt nie utrzymuje się przez cały dzień, skóra jest miękka i nawilżona, idealnie nadaje się pod makijaż. Podsumowując, jeżeli szukacie lekkiego kremu na co dzień w rozsądnej cenie to jak najbardziej polecam jednak większych cudów bym się nie spodziewała.







Przechodząc do paznokci, jeżeli macie suche skórki, a wasze paznokcie się rozdwajają, łamią i są zniszczone to mam dla was ratunek. Zapewne wiecie, że wasze włosy i skóra bardzo lubią wszelkiego rodzaju olejki, dlaczego więc omijacie paznokcie? Zmień to i ciesz się pięknymi dłońmi.

Olejkowy przepis na piękne paznokcie:-2 łyżki siemienia lnianego zalej wrzącą wodą, dodaj:-olejek arganowy,
-oliwę z oliwek,
-olej kokosowy.
Wszystko razem wymieszaj i odczekaj aż całość lekko przestygnie. Mocz dłonie codziennie po 15-20 minut lub dłużej jeśli masz czas i chęci. W całym tym zabiegu ważna jest systematyczność, spróbuj a już po 2 tygodniach zobaczysz jak twoje paznokcie pięknieją, a problemy z nimi znikają.

Wskazówka:
Podczas kuracji możesz mieć pomalowane paznokcie, olejki i tak zadziałają bowiem wchłonie je wał okołopaznokciowy i odżywi od wewnątrz.

U mnie olejkowa mikstura prezentuje się tak:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz