środa, 10 stycznia 2018

Demakijaż czyli czego używam do oczyszczania twarzy


Witajcie, dawno mnie nie było ale to przez te święta i całe zamieszanie z nimi związane ale już jestem i postaram się być częściej. Pokażę wam dzisiaj sprawdzone i ulubione produkty do demakijażu. To dzięki nim mój demakijaż jest łatwy i szybki.


Czy wy też tak macie, że zostawiacie kąpiel i zmywanie makijażu na ostatnią chwilę, gdzie już nie macie na to siły i marzycie tylko o łóżku? Ja codziennie, a mimo to nadal powtarzam ten błąd. Przy takim trybie życia zmywanie makijażu to udręka i pragnę się go jak najszybciej pozbyć, na szczęście mam na to sposoby.

Sposób 1:



Pianka do demakijażu, ostatnim moim odkryciem jest naturalna pianka oczyszczająca Cosnature o cudownym zapachu cytryny i melisy. Nie bez powodu wymieniłam wam tą piankę w pierwszym sposobie, nie dość, że po wymyciu nią twarzy nie zostaje ani grama makijażu to dodatkowo skóra jest niezwykle oczyszczona, a przy tym pięknie, orzeźwiająco pachnie. Jest hypoalergiczna także sprawdzi się również dla osób ze skłonnościami do alergii. Znaleźć ją możecie u przedstawiciela (biobeauty) oraz w drogeriach Hebe, aptekach DOZ, Cefarm+ drogerie eko.




Sposób 2:



Drugim sposobem na szybki demakijaż są chusteczki. Lubię je zwłaszcza w podróży, zajmują niewiele miejsca i dość dobrze radzą sobie z makijażem, choć nie tak dobrze jak pianka, zawsze jakaś część podkładu mi zostaje ale to nie problem, po prostu resztki zmywam wodą. Obecnie mam jakieś z Hebe firmy Purederm i radzą sobie świetnie także polecam.

A jakie wy macie sposoby na szybki i skuteczny demakijaż?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz