czwartek, 2 kwietnia 2020

HITY z Aliexpress cz. 3 Ubrania




No teraz to mogę powiedzieć, że faktycznie dawno mnie nie było. Co u was? Jak radzicie sobie w tym trudnym okresie kwarantanny? Ja do tej pory nie mogę uwierzyć w to co się dzieje ale razem damy radę, wystarczy, że się zmobilizujemy i #zostaniemywdomu.

Ja choć kwarantanny nie mam i codziennie chodzę do pracy to przez to, że poza tym siedzę ciągle w domu udało mi się sporo zaoszczędzić. Niestety jestem osobą, która jak widzi nadmiar gotówki na koncie to zaraz szuka sposobu na wydanie ją, cóż zrobić. Pewnie niejedna z was ma podobnie, dlatego przychodzę do was z recenzją ubrań, które ostatnio upolowałam na Aliexpress.  Wiem, że lubicie takie recenzje, ale co powiecie o haulu zakupowym na Ali związanym ze ślubem? Mam tego sporo ale nie wiem czy jesteście zainteresowane takim tematem? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.



1. Neonowa sukienka

Zacznijmy od sukienki, z której najmniej jestem zadowolona, a na którą najbardziej czekałam.
Przechodzę przez fazę uwielbienia wszystkiego co neonowe i długo szukałam sukienki, w tym kolorze, o obcisłym kroju i odpowiedniej długości, co przy moim wzroście było nie lada wyczynem.
Znalazłam! Przyszła do paczkomatu w błyskawicznym tempie i zachwyciła mnie od razu gdy tylko otworzyłam paczkę. Niestety zachwyt minął gdy ją założyłam. Jest bardzo ciasna i świta mi cała bielizna, choć materiał sam sobie w ogóle nie prześwituje. Być może większy rozmiar załatwiłby sprawę ale odpuszczam i szukam dalej.
Cena: 35,73zł
Link: KLIK


Zdjęcie sprzedawcy:




Moje zdjęcie:




2. Spodenki z ekoskóry

Po domu chodzę tylko w spodenkach, jednak wszystkie były już na wykończeniu a w sklepach stacjonarnych nigdzie nie mogłam żadnych dostać ze względu na porę roku. Oczywiście z ratunkiem przyszło Aliexpress, tak przecież jest wszystko i o każdej porze. Skusiłam się na te imitujące skórę, ze względu na cenę i krój, po prostu będą pasowały do wszystkiego i nadają się nie tylko po domu. Polecam ale trzeba brać 1-2 rozmiary większe.


Cena:16,03zł
Link: KLIK



Zdjęcie sprzedawcy:




Moje zdjęcia:






3. Bluzka z perełkami

Bluzeczka z siateczkowymi rękawami z perełkami. Kupiłam ją bez feedbacków, w okazyjnej cenie i jej jakość bardzo mnie zaskoczyła, jest idealna. Polecam brać w swoim rozmiarze, ja niestety zrobiłam błąd i zamówiłam za dużą.

Cena: 13,37zł
Link: KLIK


Zdjęcie sprzedawcy:




Moje zdjęcie:



4. Komplecik spódnica+ crop top

To jest mój hit! Wygląda przepięknie i ładnie podkreśla figurę. Niestety zamówiłam XL i jest za duże a spódnica spada ale to nic, już do mnie idzie M, czyli taki jaki noszę na co dzień. To chyba mój najlepszy zakup, jestem bardzo zadowolona i polecam z czystym sumieniem. Nie świta i wykonana jest z bardzo przyjemnego materiału. Spódnica jest za kolano, jednak ja zwijam przed, ponieważ w takiej długości mi po prostu lepiej.

Cena: 41,49zł
Link: KLIK


Zdjęcie sprzedawcy:



Moje zdjęcia:







5. Niebieski golfik

Golfik w przepięknym, bardzo twarzowym kolorze. Również zamówiłam ze względu na cenę, a jest to część garderoby, która pasuje do wszystkiego. Super materiał, bardzo przyjemny i idealna długość, nawet na wyższe osoby takie jak ja.

Cena: 14,20zł
Link: KLIK

Zdjęcie sprzedawcy:



Moje zdjęcie:



6. Strój kąpielowy

Szukałam jakiegoś prostego stroju z usztywnianymi miseczkami i jakoś ten wpadł mi w oko. Kupiłam go na wakacje do Hiszpanii jednak z oczywistych względów go tam nie ubiorę no ale co się odwlecze... Strój śliczny, jednak przy jakichkolwiek boczkach paseczki się wpijają. Zależało mi aby dół nie był za bardzo wycięty i taki właśnie jest więc jestem zadowolona.

Cena: cenę obniżyłam kuponami urodzinowymi i kosztował mnie 21,31zł
Link: KLIK


Zdjęcie sprzedawcy:




Moje zdjęcia:





I jak, wpadło wam coś w oko? Dajcie znać również co myślicie o tym ślubnym haulu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz