wtorek, 8 sierpnia 2017

Images snail-maska ze śluzu ślimaka czyli czego kobieta nie zrobi dla urody





Hej :* Przychodzę dzisiaj do was z moją nowością. A mianowicie, chciałam wam pokazać maseczkę ze śluzu ślimaka, którą udało mi się kupić na Aliexpress za jakieś 50 groszy (miałam kupon). Jeśli oglądaliście Żony Hollywood to pewnie widzieliście jak w jednym z odcinków Kinga Korta nakładała sobie na twarz ową maseczkę. Ja wtedy po raz pierwszy o niej usłyszałam i wydawała mi się dość kontrowersyjna, jednak czas i mnóstwo pozytywnych opinii pozwoliły mi się z nią oswoić i teraz już nie jest ona dla mnie niczym nadzwyczajnym. Ot zwykła maseczka jak inne.

O maseczce i działanie:

Tak jak wspomniałam wyżej, maseczka została kupiona za grosze. Jest ona w płachcie, przez co łatwo się ją nakłada. W opakowaniu jest tej mazi dość sporo, przez co myślę, że po 1 użyciu można ją spokojnie schować z powrotem do opakowania, szczelnie zamknąć i użyć ponownie za jakiś czas. Nie wiem czy rzeczywiście ma ona coś wspólnego ze ślimakiem ale w dotyku i w konsystencji na pewno przypomina ten jego śluz.
Nakłada się ją na 15-20 minut. Po zdjęciu płachty skóra jest widocznie odżywiona i nawilżona, muszę przyznać, że naprawdę działa. Nałożyłam ją, ponieważ zauważyłam że na moich policzkach zaczęły się pojawiać suche, szorstkie plamy, a skoro już ją miałam to czemu by nie spróbować? Po maseczce wszystkie te plamy zniknęły, a skóra nabrała blasku,
Proponuję wcześniej zrobić sobie test alergiczny. Ja tego nie zrobiłam, ponieważ mnie mało co uczula choć muszę przyznać, że po zdjęciu jej zauważyłam, że moja skóra zrobiła się lekko różowa i trochę mrowiła. Nie wiem czy to było alergiczne czy po prostu część działania maski ale po ok 30 minutach nie było po tym śladu.
Tak więc co tu więcej mówić, ja ze swojej strony polecam. Nie jest to jakiś drogi produkt, a u nas w Polsce raczej ciężko dostępny, bynajmniej ja się z nią nie spotkałam. Tak więc polecam kupić i przetestować na własnej skórze. Tutaj link pod którym ją kupiłam, teraz widzę, że sprzedawca zmienił cenę na 8,99$ jednak nie zrażajcie się, na pewno niedługo zmieni ją na normalną czyli nieco ponad 1$.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz