czwartek, 21 czerwca 2018

Haul Zakupowy





Wybaczcie, że mnie dawno nie było, miałam dużo pracy. Muszę nieco przystopować z blogowaniem, jednak zawsze znajdę dla was czas.
Teraz gdy rozpoczęły się wyprzedaże, a sklepy prześcigają się z promocjami, można się obkupić. I choć shopping dopiero przede mną, udało mi się dorwać kilka perełek i dzisiaj je wam pokażę.



Od dłuższego czasu szukałam torebki na co dzień, która pomieści mój cały kobiecy "niezbędnik". Swoją drogą co jakiś czas robię w swoich torebkach porządek, a mimo wszystko wyrzucam tylko zbędne paragony, ponieważ moja głowa na wszystko odpowiada "włóż to z powrotem, to się przyda", też tak macie? I tym sposobem zamiast sobie ulżyć, nadal dźwigam rzeczy, które przydałyby mi się chyba tylko gdyby ktoś mnie porwał na bezludną wyspę.
No ale nic, uwielbiam duże torby i taką też kupiłam, zwłaszcza po ostatnim niezbyt udanym zakupie małej torebeczki, do której ledwo co mieści mi się portfel, a o innych rzeczach mogę zapomnieć.
Skorzystałam z promocji w CCC (z kartą -50%) i wybór padł na czarną z elementami skóry krokodyla.
Kolejną rzeczą jest bluzka z różą i brokatowym napisem "beauty". Mój kochany mężczyzna bardzo namawiał mnie abym ją kupiła, ponieważ jak twierdzi, bardzo pasuje do mnie ten napis. No i jak nie ulec jak tak ładnie prosi obsypując komplementami? :)
No i oczywiście jako włosomaniaczka, kupiłam również szampon L'Botica Silk&Shine oraz farbę do włosów Perfect Mousse.
Co do szamponu to nie jestem na razie w stanie się wypowiedzieć więcej na jego temat, ponieważ dopiero zaczynam testowanie ale jeśli chodzi o farbę to pokochałam od pierwszego użycia. Nigdy nie miałam aż tak dobrej farby, ma same plusy no i jeden minus, chyba wycofali ją ze sprzedaży, ponieważ nigdzie już nie mogę jej kupić :( Akurat teraz gdy znalazłam swój ideał...
Zawsze kupowałam 2-3 opakowania farby na moje włosy sięgające prawie do pasa, a tu wystarcza mi jedno opakowanie. Łatwo i szybko się nakłada, jak szampon, a przy tym nie skapuje i nie brudzi, łatwo ją zmyć ze skóry. Jeśli chodzi o kolor, jest dokładnie taki jaki być powinien i utrzymuje się najdłużej ze wszystkich dotąd. Nie zauważyłam również aby zmieniła stan moich włosów, jest idealna! Wiecie może gdzie ją dostanę?
No to teraz chwalę się. Jeśli wam także udało się coś ostatnio kupić to się pochwalcie albo podajcie namiary na wasze blogi, chętnie obejrzę :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz