piątek, 20 kwietnia 2018

Fit ptasie mleczko



Czy wam również będąc na diecie brakuje tradycyjnych słodyczy? Oj tak, nie raz mamy ochotę na coś słodkiego, a jednak szkoda nam niszczyć to co już osiągnęliśmy ciężką pracą. Dlatego wychodzę wam na przeciw i podaję przepis na szybkie ptasie mleczko, które możecie jeść bez wyrzutów sumienia. Jeśli dodacie mój blog do obserwowanych wkrótce poznacie również fantastyczny fit przepis na słynne batoniki ale niech to będzie dla was niespodzianka.



FIT PTASIE MLECZKO

Składniki:

-1 kostka chudego sera białego,
-1 galaretka o dowolnym smaku (u mnie pomarańczowa),
-1 szklanka wody,
-jeśli chcecie możecie je również oblać czekoladą, pamiętajcie żeby była ona o wysokiej zawartości kakao  (najlepiej taka 80% w górę)

Przepis:

Rozpuszczamy galaretkę we wrzątku i studzimy (nie doprowadzamy do zastygnięcia).
Rozgniatamy dobrze kostkę sera i dodajemy przestudzoną galaretkę.
Całość blendujemy i wylewamy do płaskiego naczynia, po czym wkładamy do lodówki do zastygnięcia.
Gotowe ptasie mleczko kroimy w kostkę.
Jeśli zdecydowaliście się na tradycyjną wersję z czekoladą, rozpuśćcie ją w kąpieli wodnej z dodatkiem łyżeczki oleju kokosowego, po czym maczajcie w niej ptasie mleczko. Gdy całość zgęstnieje, nadaje się do jedzenia. Smacznego



Powiem wam, że nie raz nacięłam się na te wszystkie fit słodycze przez co podchodziłam do nich sceptycznie, teraz wiem że niepotrzebnie i to właśnie ten przepis sprawił, że uwierzyłam że nie wszystko co fit jest ble. Naprawdę zachęcam, wkrótce podzielę się z wami również innymi przepisami wartymi przetestowania. Buziaczki kochani.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz