czwartek, 20 lipca 2017

Zabieg POWERMIX- spersonalizowana pielęgnacja włosów



Witajcie kochani, przychodzę do was dzisiaj z postem poświęconemu fryzjerskiemu zabiegowi L'oreal Powermix czyli spersonalizowanej pielęgnacji. Na pewno nie raz myślałyście o poprawieniu stanu swoich włosów i rozważaliście różne zabiegi, w takim razie poczytajcie o jednym z nich.


Dlaczego zdecydowałam się na Powermix?

Bardzo lubię pielęgnować swoje włosy, daje mi to dużo przyjemności, zwłaszcza jeśli są widoczne efekty. Co jakiś czas staram się je mocniej odżywić by wyglądały zdrowiej, tym razem jednak postanowiłam oddać się w ręce profesjonalistki i wybrałam się do salonu fryzjerskiego, tam polecono mi właśnie ten zabieg.

Na czym to polega?

Otóż sam zabieg nie trwa długo, do godziny czasu. Wykonuje się go równie łatwo, przez co rozmyślam nad kupieniem sobie tego zestawu samej, myślę że szybko by się zwrócił.
Najpierw fryzjerka umyła mi włosy, po czym wymieszała bazę z produktami dostosowanymi do potrzeb moich włosów (wybrałyśmy kilka) i nałożyła je dokładnie na włosy. Po tym musiałam odczekać ok 15 minut, po czym całość została spłukana, a włosy wysuszone.

Ile to kosztuje i jakie są efekty?

Koszt zabiegu to raczej sprawa indywidualna, w moim salonie ceny zaczynają się od 70zł, jednak cena końcowa zależna jest od ilości zużycia produktów. Ze względu na to, że moje włosy są dość długie i gęste, na ten zabieg wydałam 150zł.
Co do efektów to myślę, że warto, włosy są gładkie, miękkie i błyszczące, wyglądają naprawdę zdrowo. Poniżej znajdziecie zdjęcia efektów na niewyprostowanych włosach, bez flesza. Nie zważajcie na moje końcówki, dawno nie były podcinane.

Ile utrzymuje się efekt i jak pielęgnować włosy po zabiegu?
Efekt utrzymuje się do dwóch tygodni, aby cieszyć się nim jak najdłużej należy używać do pielęgnacji delikatnych kosmetyków. Idealnie sprawdzi się szampon dla niemowląt np. Babydream z Rossmanna.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz