piątek, 26 maja 2017

Keratynowe prostowanie włosów w domu PURC PURE


Kochani zachęcam do polubienia fanpage'a mojego bloga, niedługo konkurs :) KLIKNIJ
Od dawna nosiłam się z zamiarem wypróbowania keratynowego prostowania włosów, zdecydowałam się gdy na Aliexpress trafiła się promocja i cały zestaw (szampon+keratyna) udało mi się kupić za około 30zł. Słyszałam wiele pozytywnych, jak i negatywnych opinii na temat zabiegu, podobno po czasie, gdy keratyna się wypłucze z włosów są one w gorszym stanie niż przed. Przeczytałam wszystkie opinie jednak postanowiłam wszystko sprawdzić na własnej skórze.


Jak wykonać zabieg keratynowego prostowania PURC (PURE):

1. Dwu-trzykrotnie umyć włosy dołączonym do zestawy szamponem.
2. Dobrze wysuszyć włosy, muszą być całkowicie suche.
3. Rozdzielać cienkie pasma włosów i na każde z nich pędzelkiem nakładać keratynę aż pokryjemy całe włosy.
4. Nakładamy czepek i ręcznik na włosy na 20-30 minut.
5. Ponownie suszymy dokładnie włosy, w tym przypadku również muszą być całkiem suche.
6. Dzielimy włosy na cienkie paska i każde z nich prostujemy ok 4-7 razy.


Przeciwskazania:
Przez 72h od wykonania zabiegu nie wolno myć ani wiązać włosów, nie wskazane jest również zakładanie włosów za ucho oraz moczenie ich. Jeśli po nocy włosy będą pogniecione, rano należy je wyprostować, przez te 3 dni cały czas muszą by proste. Przed przystąpieniem do zabiegu należy wykonać test alergiczny.


Jakie są moje wrażenia po zabiegu:
Zacznę od tego, że podczas wykonywania zabiegu smród jest niemiłosierny, musiałam otworzyć wszystkie okna w domu, a i tak zapach sprawił, że oczy piekły i łzawiły. Natomiast jeśli chodzi o efekty to jestem bardzo zadowolona, włosy są gładkie i błyszczące. Szczerze powiedziawszy nie wiem czy wytrzymam te 3 dni bez mycia włosów, są przyklapnięte i jakby lekko lepkie u nasady. Ciężko jest mi również funkcjonować bez związanych włosów, znacznie utrudnia to codzienne czynności takie jak sprzątanie czy kąpiel. Szczerze powiedziawszy podczas kąpieli trochę się pomoczyły. W tej chwili to wszystko co mogę powiedzieć o zabiegu, zobaczę jak z czasem będą wyglądały moje włosy.

Po lewej stronie moje włosy przed zabiegiem, po prawej po:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz