czwartek, 5 października 2017

Domowa maska na włosy, suche, matowe, zniszczone i wypadające.


Witajcie kochani, chciałam się z wami podzielić dzisiaj przepisem na domową maseczkę na włosy.
Maska ta jest prosta w wykonaniu, a potrafi zdziałać cuda. Oczywiście aby wydobyć z jej składników jak najwięcej należy stosować ją regularnie. Ja zazwyczaj stosuję maski z innych składników choć i z tym ostatnio ciężko mi idzie przez brak czasu. Niemniej jednak chcę wam pokazać efekt po pierwszym zastosowaniu.







Składniki:
-2 jajka,
-3 łyżki jogurtu naturalnego ,
-sok z cytryny (ja dałam na oko)

Przepis:
Wszystkie składniki miksuję i nakładam na włosy na 20 minut pod czepek i ręcznik po czym spłukuję.


Działanie:

Jajka-dzięki białku i cholesterolowi odżywiają skórę głowy i cebulki włosów, dzięki czemu włosy będą zdrowsze, a na szczotce będzie ich zostawać znacznie mniej.

Jogurt naturalny- nawilży twoje włosy, wygładzi oraz nabłyszczy

Sok z cytryny-Nada włosom blasku  oraz wzmocni co sprawi, że nie ograniczy wypadanie włosów oraz pobudzi je do wzrostu.


Moje wrażenia po zastosowaniu:

Ciężko wypowiedzieć się po jednym zastosowaniu i nie lubię tego robić niemniej jednak jestem pozytywnie zaskoczona. Co prawda nie było efektu wow ale efekt pozytywnie mnie zaskoczył. Po spłukaniu włosy były bardzo sztywne i twarde dlatego wstrzymałam się z rozczesywaniem ich do wyschnięcia. Gdy jednak wyschły po sztywności nie było śladu, włosy były miękkie, błyszczące i gładkie. Czuć było, że są dobrze nawilżone, nawet końcówki dały się ujarzmić.

Jeśli jesteście ciekawe jak sprawdzi się u was to zachęcam, na pewno nie zaszkodzi, a może wiele zdziałać. Starajmy się nie katować włosów chemią, dajmy im odpocząć i postawmy na naturę. Ja już niejednokrotnie się przekonałam, że domowe maski mogą być lepsze od kupnych.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz